Ako získať odškodné za poškodenú batožinu?
Nezabudnite, problémy s batožinou je potrebné nahlásiť na letisku hneď po prílete, následne v čo najkratšej dobe aj samotnej leteckej spoločnosti e-mailom alebo telefonicky. Odporúčame Vám, aby ste nás kontaktovali čo najskôr, aby sme Vás mohli usmerniť alebo prevziať celý proces riešenia odškodného za Vás.
1220€
menej ako
1 minútu
2013
Odškodné za poškodenú batožinu – podmienky získania
Spoločnosť APRA pomáha leteckým pasažierom získať odškodné za poškodenú batožinu. Zastupujeme cestujúcich, s ktorými letecké spoločnosti nejednali podľa ustanovení leteckej dopravy. Takouto udalosťou môže byť aj poškodená batožina. Výška finančnej kompenzácie v niektorých prípadoch môže dosiahnuť až sumu 1220 Eur za jedného cestujúceho. Odškodné za poškodenú batožinu sa určuje podľa určitých pravidiel a podmienok, Váš nárok preveríme rýchlo a nezáväzne. Naša spoločnosť funguje od roku 2013 a do dnešného dňa pomohla viac ako 3000 cestujúcim. Poškodená batožina nie je jediná udalosť, ktorú dokážeme riešiť, môžete sa na nás obrátiť aj s problémami ako zrušenie letu, zmeškaný prípojný let, zamietnutie nástupu do lietadla alebo iné problémy s batožinou (poškodenie, strata).
Ako získať odškodné za poškodenú batožinu?
Prvým krokom je, že vyplníte náš online formulár. Je nezáväzný a zaberie to menej ako minútu. Naši odborníci preveria, či Vám vzniká nárok na odškodné za poškodenú batožinu. Odpoveď od nás dostanete do 24 hodín v rámci pracovných dní. Môžete nám aj zavolať alebo poslať požiadavku e-mailom, postupovať budeme rovnako ako v prípade žiadostí ohľadom odškodného za poškodenú batožinu cez online formulár.
Ako dlho trvá, kým Vám odškodné za poškodenú batožinu získame?
Každá situácia je iná, každá letecká spoločnosť vyžaduje iné postupy a inak reaguje na naše výzvy. V niektorých prípadoch odškodné za poškodenú batožinu má náš klient na svojom účte do týždňa. Ak sme však nútení postúpiť prípad pred súd, môže ísť aj o niekoľko mesiacov.
Spokojní zákazníci
„Zrušený let nám hneď na začiatku pokazil dovolenku. Nenechali sme to tak a začali sme sa zaujímať o naše práva. Spoločnosť APRA sa o všetko ďalej postarala a nám už poslala iba odškodné.“
Michal Jajcaj, Bratislava„Skúsenosť so spoločnosťou APRA hodnotím veľmi pozitívne. Celý proces bol jednoduchý, neboli sme zaťažení žiadnymi starosťami. Na začiatku sme vyplnili tlačivá a ďalej sa o všetko postarala spoločnosť APRA.“
Barbora Moravcová, Bratislava„Kvôli zrušenému letu sme stratili deň dovolenky a vznikli nám dodatočné náklady. Odškodné, ktoré nám spoločnosť APRA získala, nám síce stratený čas nenahradilo, ale zlepšilo nám pocit z nepríjemného zážitku.“
Zuzana Moravcová, Düsseldorf„Nemám rád náročné „papierovačky“ a preto som uvítal že APRA vybavila všetko potrebné za nás, stačilo vyplniť jeden formulár. Peniaze sme obdržali v krátkom čase. Čakanie na letisku sa nakoniec vyplatilo.“
Tomáš Macsicza„Ďakujem za úžasnú pomoc pri vybavovaní odškodného kvôli meškaniu letu. Spolupráca s vami bola na úrovni, komunikácia úžasná a vybavenie veľmi rýchle. ešte raz veľká vďaka.“
Marianna Kramlová, Brezno„Nie som typ človeka, ktorý má rád papierovačky a mal by aj na to trpezlivosť. Vďaka spoločnosti APRA som dostala odškodné za meškanie letu v plnej výške bez zbytočných naťahovačiek. Vrelo odporúčam.“
Magdaléna, Ružomberok„Touto cestou by som sa Vám chcela poďakovať za ústretovosť a vysokú profesionalitu pri vybavovaní reklamácie. Je príjemné zistiť, že všetky služby a úkony, ktoré ponúkate, boli aj reálne splnené, žiadne zavádzajúce sľuby. Celý proces bol vybavený v krátkom čase, bez akýchkoľvek zbytočných požiadaviek na zákazníka. Ešte raz srdečné ďakujem a prajem veľa spokojných zákazníkov.“
M. Hurbaničová„Spolocnost APRA mozem iba odporucit.Zrusenie letu 5 min pred nastupom na palubu bol pre mna velmi traumatizujuci zazitok. Uz som mala objednany taxik z letiska a tesila som sa domov, kde som mala dojst zhruba o dve hodiny. Najblizsi mozny let bol az na druhy den, a tak som docestovala o 17 hodin neskor!!Kolega ma upozornil na spolocnost APRA. Bez vypisovania zbytocne dlhych formularov sa APRA postarala o vsetko podstatne a peniaze mi o niekolko tyzdnov prisli na ucet.Vdaka!“
Z. Hudáková„Ďakujeme za spoluprácu a pozitívny výsledok. Boli sme veľmi spokojný aj keď to trvalo trochu dlhšie, oplatilo sa čakať. Spoločnosť Apra na naše maily reagovala hneď a odpovedala na všetky otázky. Určite vrelo odporúčam každému.“
Binová„Měli jsme zpožděný let o více než 6 hodin, takže jsme dorazili do cílové destinace v noci a ještě jsme následně řešili půjčovnu aut a přesun do hotelu, nic příjemného. APRA nám vybavila odškodnění od letecké společnosti velmi rychle a komfortně, takže jsme doporučili Dalším stejně „postiženým“ z našeho okolí. “
Stanislava Horníková, Praha„Před dvěma lety jsme díky stávce zůstali na dovolené o den déle, což nám nepříjemně zvedlo náklady a způsobilo potíže v zaměstnání. Po příletu domů jsme se u jiné společnosti dotazovali, zda máme nárok na odškodné, což nám bylo zamítnuto. Případ převzala Apra a dokázala nám během několika málo týdnů odškodné přiznat, a vše proběhlo bez komplikací-komunikace perfektní, vyřízení rychlé, peníze dorazily v termínu na náš účet. Moc děkujeme!“
Lenka Bromová, David Brom„Cely proces vybavenia odskodneho hodnotim velmi pozitivne vdaka spolocnosti APRA, ktora sa postarala o vsetko potrebne. Po prilete z USA sme sa pokusali ziskat odskodne na vlastnu past, avsak neuspesne. Na stranke, ktora mala vyhladat zmeskane lety, ten nas nefiguroval, tak sme sa dalej nepokusali. APRA nas iniciativne kontaktovala a ponukla ziskanie odskodneho, ktore nam nakoniec bolo priznane a poukazane na ucet. Chcem sa za to ludom zo spolocnosti APRA este raz velmi pekne podakovat a vyuzitie ich sluzieb urcite odporucam. “
Julianna Slizova„Veľmi pekne Vám ďakujem za Vašu pomoc. Po tom, čo sa letecká spoločnosť vyhovárala, dokonca mi poslala nesprávne potvrdenie o meškaní, ste sa prípadu chopili Vy, a prinieslo to viac než pozitívny výsledok. 6 minút (meškanie 3:06 hod.) nám prinieslo veľmi slušné odškodnenie od leteckej spoločnosti, čo by sme bez Vašej spoločnosti nedokázali. Ešte raz ďakujeme. R. Dedek, TrenčínŽeláme veľa podobných úspechov.“
Dedek„Stalo sa po prvýkrát, že nám zrušili let a nebola to príjemná záležitosť, ak cestujete s dvomi deťmi a máte za sebou už 10 hodinový let a ďalšie niekoľko hodinové čakanie na letisku. Situáciu ako sa dostať domov sme nakoniec šťastne vyriešili, ale bohužiaľ nie vďaka leteckej spoločnosti. Stálo nás to peniaze, energiu a veľa trpezlivosti. Pri zisťovaní aké máme možnosti kompenzovať naše náklady sme zistili, že firma APRA nás môže zastupovať. Mailová komunikácia prebiehala rýchlo, efektívne a boli sme priebežne informovaní o stave našej žiadosti. Do 1,5 mesiaca od podania žiadosti a potrebných dokumentov sme mali peniaze na účte. Ďakujeme za spoluprácu a profesionalitu.Odporúčame v podobných prípadoch sa na firmu APRA obrátiť. “
Beáta R., Košice„Výborná skúsenosť, zrušený let mi vtedy pokazil deň a náladu, no služba od firmy Apra a kompenzácia, ktorú mi vybavili, mi naopak deň aj náladu naozaj vylepšili. Veľmi milá služba. Určite sa na nich obrátim aj v budúcnosti, ak budem mať problém s letmi. Ďakujem! “
Dominika Gaduš, Bratislava„Ukraine International Airlines nereagovali na moje opakovane ziadosti vyse 2 mesiace. Po osloveni spolocnosti APRA som mal peniaze ako kompenzaciu do 3 tyzdnov na ucte. Vdaka jasnej komunikacii a profesionalnemu pristupu zo strany APRA som stravil s riesenim problemu minimum casu. Dakujem a odporucam. “
Vlado, Bratislava„Ďakujem veľmi pekne spoločnosti APRA za úspešné vybavenie odškodného z dôvodu výrazného meškania letu a straty 1 dňa dovolenky. Stačilo vyplniť požadované formuláre a o ostatné sa postarala už spoločnosť APRA. Ešte raz veľká vďaka.“
Oľga Bartková, Bratislava„Spolocnost Apra som kontaktovala spolu s kolegami ako poslednu moznost ziskat odskodnenie za zruseny let, v dosledku coho nam vzniklo meskanie viac ako 9 hodin. Najprv sme odskodnenie vymahali prostrednictvom poistovne a leteckej spolocnosti, kde sme ale vobec nepochodili, tak sme sa rozhodli oslovit profesionalov a musim povedat, ze sme nemohli urobit lepsie. Stalo nas to jeden email s popisom situacie a vyplnenim zakladnych letovych udajov a spolocnost Apra sa uz postarala o vsetko ostatne az do uspesneho konca a vyplateneho odskodneho. Rychla, uprimna a profesionalna komunikacia a informovanie o aktualnom stave nasho pripadu nam dalo pocit, ze im naozaj zalezi na spravodlivom odskodneni. Do buducna sice dufam, ze nase cesty budu bezproblemove, ale ak by aj nastali nejake zdrzania, uz viem na koho sa mame obratit. Dakujem velmi pekne a zelam vela spokojnych zakaznikov.“
Ivana Šipulová, Košice„Cesta domov z Malty bola bezproblemová až po zrušenie druhého letu z Bruselu.Domov som sa dostala s 16 hodinovým meškaním.Človek sa stále učí,lebo som sa dozvedela,že je možné žiadať odškodnenie.A od tej chvíle to už prebrala spoločnosť APRA,ktorú som kontaktovala na základe odporučenia známej.Stačilo vyplniť tlačivo a o všetko sa už postarali.O ďalšom postupe včas informovali a dnes už mám odškodné vybavené,za čo spoločnosti ešte raz ďakujem. “
Katarína Verešová„ Naša cesta do Egypta /Hurgáda/ začala nepríjemným meškaním lietadla. Na letisku sme si nechali vystaviť potvrdenie o meškaní lietadla /meškalo cca 6 hod/. Po príchode z dovolenky sme oslovili leteckého prepravcu so žiadosťou o odškodnenie za meškanie letu. Odpoveď prepravcu: ospravedlňujú sa za meškanie, ale na odškodnenie nemáme nárok. Táto odpoveď nás neuspokojila, a tak sme využili služby spoločnosti Apra. Apra dokázala, že sme mali na odškodnenie právo a peniaze už máme na účte.Takže Apra ďakujeme. Neľutujeme že sme využili služby Apra.“
Dodo Osuský, Stará Myjava„Chcela by som sa podakovat spol.APRA za získanie odskodného za zrusenie letu. Vsetko bolo vybavené velmi rychlo a jednoducho, na profesionálnej úrovni. Som velmi spokojná, a spolocnost APRA kazdému odporúcam. “
E.Malkowska„Dovoluji si, tímto vyjádřit poděkování společnosti Apra!Dne 17.10. 2016 jsem cestoval letem z Florencie do Bruselu č.SN 3140.Let byl v důsledku technické poruchy za letu odkloněn na letiště do Milána, kde jsem následně, byl nucen počkat na návazný spoj do Prahy.Po určité době jsem byl kontaktován společností Apra, která mi nabídla vyřešit můj nárok na odškodné za tuto situaci?Vyřešení celé záležitosti netrvalo, ani dva měsíce, a musím zde jen doložit svůj velmi dobrý dojem z konání společnosti Apra, která celou záležitost vyřešila k mé plné spokojenosti!Všem cestovatelům, si tedy do budoucna dovolím doporučit služby společnosti Apra!!“
Libor Kozubek, Karviná„Spoločnosť APRA som si našla podľa pozitívnych referencií na internete. Pomohli nám bez akýchkoľvek problémov vybaviť odškodné za meškanie letu na Rhodos. Jednanie bolo profesionálne, rýchle a na vysokej úrovni. Ďakujem za celú rodinu za bezproblémové vybavenie až po vyplatenie odškodného na účet. Prajem Vám veľa takých spokojných zákazníkov zákazníkov ako som ja s mojou rodinou.“
Svetlana Strečanská, Dubovany„Chci vyjádřit poděkování společnosti APRA za vyřízení odškodného za opožděný let z Paříže, který nám otrávil závěr dovolené. Sami bychom nebyli schopni odškodné vyřídit - neumíme anglicky. Ještě jednou vřelé díky za spolupráci, která nás velice potěšila a v případě dalších problémů s létáním se určitě znovu na Vás obrátíme.“
Božena Porupková„Letecká spoločnosť zrušila let pri mojom návrate z dovolenky bez udania dôvodu. Ďakujem spoločnosti APRA za získanie odškodného za 38 hodinové meškanie z Bulharska (júl 2016), za výbornú spoluprácu, profesionálne služby, efektívnu komunikáciu a splnenie všetkého dohodnutého. Určite odporučím všetkým známym pri vzniknutých problémoch.“
Matúš Z., Trenčín„V júli 2016 pri spiatočnej ceste z Los Angeles do Ríma z technických príčin meškal let, ktorým som mala odletieť, viac ako 9 a pol hodiny. Mojím letom odišli pasažieri, ktorí mali letieť deň predtým. Z toho dôvodu som zmeškala aj let z Ríma do Viedne a musela som si nahlásiť o deň dovolenky naviac. Ako som správne predpokladala v lietadle do Viedne, svoju batožinu som po pristátí nenašla :-). Tú mi doručili až o týždeň. Pri googlení na internete som natrafila na spoločnosť APRA a skúsila im opísať svoje problémy s letmi a batožinou. Bola som milo prekvapená ich ústretovosťou, ochotou a profesionalitou. Vyplnila som niekoľko dokladov, poslala ich nazad a ďalej som sa o nič nestarala. Na reakciu leteckej spoločnosti sme museli nejaký čas čakať, ale oplatilo sa. Odškodné za meškanie letov som mala na deň presne po 5 mesiacov na účte. Ešte raz veľká vďaka tímu odborníkov, ktorí sa vedia obracať v právach cestujúcich a pomáhajú nám laikom :-)“
Beata Filová, Banská Bystrica„V spolupráci s APRA som bol veľmi spokojný, lebo som s prípadom nemal žiadne komplikované povinnosti. Prípad bol vyriešený ani neviem ako 🙂 Zároveň ďakujem, že takáto spoločnosť ako APRA existuje, nakoľko sa mi nepríjemných situácii s letmi už stalo viacero a nikdy sa mi nepodarilo prípad dotiahnúť do konca. Ďakujem za pomoc a rýchle kladné vyriešenie problému. Dnes viem, že mám spoľahlivého partnera pri akomkoľvek ďalšiom probléme. Vrelo odporúčam aj iným cestovateľom.“
Jaroslav Ragas, founder PEXTON Group„Služby spoločnosti APRA hodnotím pozitívne a určite ich odporúčam využiť v prípadoch získania odškodného za zrušený alebo zmeškaný let. Bola som veľmi spokojná s prístupom a počínaním. Patrí Vám veľká vďaka.“
Hana Šteffeková, Senica„Ďakujem veľmi pekne pri vybavovaní odškodnenia kvôli nepríjemnému zrušenému letu, z pôvodne dvojhodinového letu, to bolo viac ako desať hodín strávených na letiskách a letu tromi leteckými spoločnosťami, pričom batožina nám bola doručená s 3-dňovým meškaním. Veľká vďaka za ochotu a bezproblémové vybavenie. Bola som veľmi spokojná a Vaše služby odporúčam všetkým mojím známym, ktoré majú podobné problémy.“
E.N.„Spolocnost APRA mi pomohla pri ziskani odskodneho za zruseny let. Komunikacia s nou bola rychla a profesionalna. Jedine, co som musela spravit, bolo vyplnit jednoduchy formular. Urcite odporucam spolupracu.“
Ivana K., Braunschweig„Spoluprácu so spoločnosťou APRA hodnotíme veľmi ale veľmi pozitívne. Zrušili nám let, ktorý nám oznámili 30 hodín pred odletom. Po príchode domov sme dostali recenzie a odporúčania na spoločnosť APRA. Vybavili za nás všetko. Sme veľmi spokojní, ďakujeme zamestnancom spoločnosti, ktorí riešili náš problém promptne s kladným koncom. Ďakujeme. “
Eva a František Nagyváradi„ Chtela bych touto cestou podekovat za rychle a kladne vyrizeni me zadosti , ohledne opozdeneho ,nasledneho letu do Vancouveru. Nerada obvolavam spolecnosti a domaham se odpovedi, co a jak udelat. Proto jsem vyuzila nabidku od spolecnosti APRA a byla jsem velice mile prekvapena, jak vse probihalo a tak jen mohu tuto spolecnost ,vrele doporucit.“
Paichlova , Praha„Letecká spoločnosť zrušila let pri mojom návrate z dovolenky bez udania dôvodu. Ďakujem spoločnosti APRA za získanie odškodného za 38 hodinové meškanie z Bulharska (júl 2016), za výbornú spoluprácu, profesionálne služby, efektívnu komunikáciu a splnenie všetkého dohodnutého. Určite odporučím všetkým známym pri vzniknutých problémoch.“
Matúš Z., Trenčín„V priebehu pol roka nam APRA s.r.o. pomohla ziskat odskodne za zruseny let az v dvoch pripadoch. Vysoko si vazim ich profesionalitu a bezproblemovy a rychly priebeh celeho procesu. Po predlozeni pozadovanych dokumentov sa o vsetko postara ustretovy personal tejto spolocnosti. Verim tomu, ze meskania a zrusene lety sa nam uz v buducnosti budu vyhybat, avsak v dnesnej dobe clovek nikdy nevie. Ak by sa opatovne vyskytla takato situacia, viem na koho sa obratim :-)“
K. Szabova, Kosice„Mali sme omeškaný let o viac ako 7 hodín a prílet do destinácie sa nám teda presunul na 3:00 v noci a mierne nám skomplikoval plány. APRA sa nám postarala o odškodnenie od leteckej spoločnosti – vybavenie z ich strany bolo veľmi jednoduché a nenáročné a hlavne sprocesovanie bolo promptné.“
Michaela Kaličiaková„Ani slovami nevieme vyjadriť veľkú vďaku spoločnosti APRA pri hľadaní našej stratenej batožiny. Celý proces prebehol veľmi rýchlo. Jeden deň sme im napísali o strate batožiny, oni sa nám následne ozvali. Boli veľmi milí a prívetiví. Na druhý deň nám oznámili radostnú správu o nájdení stratenej batožiny. Je to radosť, ktorá sa nedá opísať. Preto ešte raz vďaka.“
Drozd Stanislav, Humenné„Výborná skúsenosť, zrušený let mi vtedy pokazil deň a náladu, no služba od firmy Apra a kompenzácia, ktorú mi vybavili, mi naopak deň aj náladu naozaj vylepšili. Veľmi milá služba. Určite sa na nich obrátim aj v budúcnosti, ak budem mať problém s letmi. Ďakujem!“
Dominika Gaduš, Bratislava„Do roka nám 50 letov, vždy sa stane že let mešká alebo sa stratí, poškodí batožina. Niekedy aerolínie postupujú korektne a napravia situáciu okamžite. Sú však prípady kedy aerolínie zámerne zatajuju možností kompenzácie a snažia sa to prekryť minerálnou vodou a sendvičom. V tomto prípade je ťažko na mieste s nimi komunikovať a vlastne ani nedajú možnosť na komunikáciu. Preto som v tomto prípade stavil na služby APRA a tí prevzali komunikáciu s príslušnými úradmi za províziu ktorá je fér. Moja žiadosť bola vybavená a odškodné som dostal v plnej výške podľa nároku. Spoločnosť doporučujem.“
Tomáš Sopúch Konateľ PROTEQ s.r.o„Chcem sa poďakovať spoločnosti APRA ktorá sa postarala a získala odškodnenie za 17 hod. meškanie môjho letu. Spoluprácu so spoločnosťou APRA hodnotím veľmi pozitívne. Komunikácia bola jednoduchá a zreteľná. Po odoslaní potrebných dokumentov som do 90 dní dostal na účet sumu ktorá má prekvapila a zároveň potešila, lebo spol. APRA som kontaktoval po viac ako roku od zmeškaného letu. Preto chcem ešte raz poďakovať a odporučiť v prípade problémov s meškaním letu spoločnosť APRA“
Miroslav Pančura Medzilaborce„Nejlepší část spolupráce s Apra.cz je že se o všechno postarají od začátku až do konce. Byl jsem velmi potěšen jejich komunikací - rychlé odpovědi a informování o každém kroku který se právě děl. Děkuji za vaše služby.“
Vaclac Slezak, Praha„Bol to už náš druhý prípad, ktorý za nás spoločnosť APRA riešila a boli sme opäť veľmi spokojný. Komunikácia super aj vybavenie odškodného prebehlo v poriadku a hlavne rýchlo a jednoducho. Ďakujeme“
Ondrej Švub, Hviezdoslavov„Chcela by som podakovat, Peniazky su uz na ucte.“
Martina„Vždy sa môže na cestách niečo prihodiť - dá sa to pochopiť pokiaľ sa letecká spoločnosť o Vás postará. Zrušený let o polnoci,zmätok v pokynoch čo robiť , neúspešné hľadanie batožiny do 04:00 hod........ Bol som veľmi naštvaný a unavený. Po návrate som sa sťažoval u agentúry Pelikán. Tá mi poradila,aby som si žiadal kompenzáciu. Na vybavenie mi poradila spoločnosť Apra. Po zaslaní vyplnených pár otázok a splnomocnenie som už len čakal na výsledok.Je kladný a ja srdečne ďakujem všetkým, ktorí sa o to zaslúžili.“
Ing. Ján Kováčik„Vyborna spolupraca, profesialne sluzby, efektivna komunikacia a splnenie vsetkeho dohodnuteho. Po neochote a arogancii zo strany letiskovej spolocnosti prislo odskodnenie. Vdaka spolocnosti APRA sa uz pri cestovani lietadlom neobavam meskat“
Valeria Dunckova, Kosice„S jednaním spoločnosti APRA som veľmi spokojná! Komunikácia bola bezproblémová, odpovede promptné a celý postup veľmi jednoduchý. Stačilo iba vyplniť formuláre a o ostatné sa už postarali. O pár týždňov som za zrušený let som dostala odškodné a spoločnosti APRA som veľmi vďačná za pomoc!“
Katarína Masárová„Naše meškanie so spoločnosťou Ryanair trvalo 6hod, samozrejme na stránke leteckej spoločnosti sme nárok na náhradu nemali, takže som si na nete našla APRA-u a síce som tomu sprvu neverila, ale naozaj peniaze vymohli a behom 2 mesiacov som mala peniaze na účte. Veľká spokojnosť a odporúčam!“
V. M.„Cestovali sme nizkonakladovou spolocnostou so sesternicou do Londyna na predlzeny vikend, let mal najprv meskat 6 hodin, nakoniec meskal 12. Drzali nas na letisku ako rukojemnikov 6 hodin bez podania akychkolvek informacii. Bola som velmi nahnevana, a preto som sa rozhodla poziadat Apru a vymahanie penazi. Neverili som v pozitivny vysledok, kedze mesiac co mesiac mi chodil e-mail od danej spolocnosti, ze so ziadnym prostredkovatelom nekomunikuju a peniaze mi nevratia. Nakoniec Apra vymohla 250 eur na osobu, co je este viac ako sme zaplatili za letenky. Odteraz lietam s kludom, ze keby cokolvek, mam sa kde obratit.“
Zuzana a Monika„Apra poskytla odbornú pomoc pri vybavovaní odškodného za meškanie letu. Spolupráca bola na úrovni, komunikácia výborná a vybavenie veľmi rýchle. Na začiatku som iba vyplnil požadované tlačivá a o všetko ostatné sa už postarali pracovníci Apri.“
Rastislav Lopušek, Spišské Bystré